lørdag den 18. juni 2016

WEDDING NAIL SALON


Jeg er lige kommet hjem, og har smækket stængerne op, efter at have været ude på det feste job hidtil. Jeg har nemlig været ude og lægge negle til et bryllup!

For et stykke tid siden tikkede der en mail ind i min indbakke fra søde Thea, der skrev at hun havde fulgt mig på instagram længe og hun var vild med mine negle og min tøjstil. Hun fortalte at hun skulle holde et afslappet havebryllup til sommer og om jeg kunne overtales til at komme ud og sætte en lille neglesalon op til gæsterne. Jeg var ikke ét sekund i tvivl og takkede straks ja den fine opgave. 

I dag drog jeg således afsted til Asnæs med alt mit neglegrej og nøje udvalgte lakker. Jeg synes altid at det er en drøm at være ude på opgaver med min neglelak, men denne gang var anderledes; for det første var det privat og ikke en offentlig sammenhæng som jeg jo plejer at være hyret til go for det andet var det jo et bryllup og dermed også en kæmpe ære at få lov til at bidrage til deres store dag. 

En lille udpakning senere var min mobile neglesalon klar til brug!


Ét styks meget glad og meget smuk brud! 




Det hele gik så fantastisk, og det var så hyggeligt at sidde og snakke med gæsterne og få lov at udfolde min kreativitet på deres fingerspidser. Det endte med at blive en hel lille tøseklub, hvor vi sad og snakkede med et glas champagne i hånden bare hyggede. 





Jeg bliver altid udfordret når jeg er ude på sådanne opgaver. Denne gang var ingen undtagelse og jeg fik i dag lov til at lave min første skildpadder i neglelak, hvilket jeg er lidt stolt over - hold nu op, hvor blev de kære!


Efter en skøn dag med lak til op over begge ører, takkede Dittepip af for en fantastisk dag og rettede næsen mod Vanløse. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar