søndag den 7. februar 2016

WHILE WE'RE WAITING FOR SPRING

Kjole: Lindy Bop // Sko: Karizma
Jeg har tidligere her på bloggen fortalt om min kærlighed til sne og vinter. Men når kalenderen siger februar, og der ikke er meget sne i vente så bliver den sjappede mellemting lidt grå og kedelig selv for mig. Netop derfor er det skønt at jeg har fået min lækre Lindy Bop kjole ind f døren, i den lækreste grønne farve, som man kun kan komme i forårsstemning af! 



Mønsteret er prydet af de sødeste hvide hjerter, og det skulle der selvfølgelig også være på mine negle! Da jeg ikke ejede en stamping plade med hjerter, forsøgte jeg mig for første gang at købe et par plader på ebay, så jeg samtidig kunne teste om det bare var noget billigt bras eller om man rent faktisk kunne bruge dem. Og så var det utroligt belejligt at jeg havde "Hula Hoopin" fra Depends 7Day lakker som bare passer perfekt i farven til min kjole!

Depend 7Day: Hula Hoopin // Konad: White Stamping Polish


Pladerne fungerer faktisk rigtig fint. Det er dog ikke de mest inspirerende mønstre man kan købe, men hvis man bare skal bruge noget så simpelt som hjerter, så er det fint til prisen. Pladerne er til gengæld ikke så "lækre" på samme måde som f.eks. MoYous, kanterne er f.eks. lidt skarpe, og mønstrene lidt små, men hvis man kan leve med det, så virker de som de skal. Jeg har købt mine plader her til 6 kr stk. 



Se meget mere på min instagram @dittepip og hav så en fantastisk søndag! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar