lørdag den 27. februar 2016

BLOGLOVIN RECOMMENDATIONS

Jeg oprettede for lang tid siden en bloglovin profil, men nåede aldrig rigtig at finde ud af hvad det heeelt præcist gik ud på. Nu har jeg så genopdaget siden, og har opdateret den lidt, men mangler nogle skønne blogs at følge, så jeg rigtig kan komme i gang. Derfor ville jeg høre jer hvilke blogs i kan anbefale a følge derinde? Det er hovedsageligt negledesigns der interesserer mig, men også beauty generelt og selvfølgelig vintage/retro stilen eller bare blogs med en hulens masse flotte kjoler. 

Så smid et link herunder, enten med din egen blog på bloglovin eller en blog som du bare synes er lækker og fyldt med dejlig inspiration!

Og til jer der skulle være interesserede, så er her linket til min egen, nyligt opdarede bloglovin: 
https://www.bloglovin.com/blogs/dittepip-13751231

Hav en fortsat alt for skøn lørdag aften! 


1 kommentar:

  1. Jeg har et par vintage/rockabilly blogs på min liste - det kan være du kan fange inspiration der :)

    https://www.bloglovin.com/people/alexiadahl-411111/following

    SvarSlet