søndag den 21. februar 2016

TO INFINITY AND BEYOND

I går fik jeg endelig mulighed for at lufte mit hjemmelavede Buzz Lightyear kostume. Min veninde holdt nemlig fastelavnsfest, og når jeg bliver inviteret til udklædningsfest, så er det ikke for sjov! 

Kostumet er faktisk super simpelt at lave; et tylskørt på en elastiksnor, en hvid top med påmalede knapper og vinger lavet af en gammel flyttekasse - toptunet med blinkende lys og alt muligt. 

Dog var det ikke verdens mest praktiske kostume, og jeg fik vidst klasket et par stykker i hovedet med mine vinger i løbet af aftenen - samt bevæge mig sidelæns gennem dørene.



Dertil havde jeg lagt en rimelig heftig øjenskygge i matchende neonfarver. Øjenskyggen er købt i Normal, og passer perfekt til. 



Og og og - intet kostume uden matchende negle! Flere billeder er at finde på min instgram @dittepip





Hvad er din holdning til kostume fester? Er du typen der elsker at gå all in lige som mig, eller føler du dig bedst tilpas i dit almindelige tøj? Efterlad gerne en kommentar nedenunder!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar