onsdag den 25. november 2015

WINTER SNOW

Trøje: H&M // Nederdel og bælte: Genbrug // Cardigan: Vila // Øreringe: Tiger

Jeg elsker sne! Også selvom det gør det ti gange mere besværligt for mig at komme i skole. Jeg synes det er noget af det hyggeligste der findes, så det er ingen hemmelighed at jeg har været ret så lykkelig de sidste par dage med alt det sne der er faldet. 

Men sne betyder også koldt vejr, hvilket ikke er det mest praktiske når man som jeg føler sig bedst tilpas i kjoler. Min hemmelighed er: Flere par strømpebukser ovenpå hinanden, en nederdel i tykt stof og en cardigan uden over - så kan man holde sig varm selv i det mest genstridige snevejr! 



Til dette snevejrsoutfit lavede jeg (igen!) negle i sort og hvid - denne gang med blonder som tema. 

Ciaté: Snow Virgin & Unrestricted Glam
En "how to" video er at finde på min instagram @dittepip










Ingen kommentarer:

Send en kommentar