søndag den 22. november 2015

BLOGGER DINNER WITH DEPEND COSMETIC

Lørdag d. 21 november var jeg inviteret til blogger middag med Depend Cosmetic på Sticks 'N Sushi ved Kongens Nytorv for at fejre lanceringen af deres nye limited edition vipper. Jeg havde glædet mig virklig meget, da det var min første blogger middag nogensinde - og den levede fuldt ud op til forventningerne! 

Jeg havde til aftenens arrangement valgt at iføre mig min smukke Jenny Harlekin kjole fra Pinup Girl Clothing. Neglene dertil var Depends "I Dare You" fra deres 7 Day serie dekoreret med små julelys. 




Så jeg drog afsted i den fygende sne der havde lagt sig som et hvidt tæppe overalt i København. Og selvom mit fodtøj ikke var det mest praktiske at traske igennem sneen med, så nød jeg turen derind. Jeg elsker sne! 



Jeg har aldrig været på Sticks 'N Sushi før, men nøøøj hvor var det god mad! For slet ikke at snakke om deres afsindigt lækre drinks - jeg er fan! Det var alt i alt en superhyggelig aften, med nogle fantastisk søde mennesker. 












Og og og ikke at forglemme den goodiebag vi fik med hjem, fyldt med lækre vipper, som jeg helt sikkert skal have prøvet. Specielt gaveæsken med to par vipper, vippetang til påsætning samt små similisten til at dekorere ansigtet med er jeg vild med, og nu er nytårsmakeuppen sikret! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar