torsdag den 19. november 2015

BLACK AND WHITE


Denne kjole fandt jeg i genbrug for snart mange måneder siden til den nette sum af 40 kr og jeg har døbt den "stregkodekjolen" - for med lidt god fantasi kunne jeg jo godt blive smidt op på båndet i Netto (og gå for at være en smækkerlækker sild. Hæhæ). 

Helt ærligt, så havde den faktisk forputtet sig blandt alle mine andre kjoler, og jeg har derfor endnu ikke fået brugt den, men det skal der laves om på, for jeg blev jo helt nyforelsket i den da jeg fandt den igen! 



Neglene er lavet med Ciatés Runwaway Look box, som både indeholder nail stickers samt en sort og en hvid lak, og det var jo oplagt at bruge det til denne kjole. 



Det lykkedes mig at få sat det vildeste beehive hår som tilmed holdt en hel dag. Næste gang tror jeg dog at det skal tones lidt ned... Men nu ved jeg at jeg kan! 




Og rosinen i pølseenden: Uden tvivl det bedste billede!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar