søndag den 11. august 2013

SHE WHO LEAVES A TRAIL OF GLITTER IS NEVER FORGOTTEN

Ja. Jeg kan godt lide sko. Og jeg har rigtig mange af dem. Deriblandt også en del gamle, slidte, eller generelt bare kedelige og normale stilletter, som jeg desværre sjældent får brugt, netop fordi de er så uinspirerende og ordinære, men det skulle der idag laves om på! 
Jeg tog et par almindelige hvide og sorte stilletter med en tur i kælderen, og projekt pimp dine stilletter var sat igang!

Fremgangsmåden er utroligt enkel og kræver meget få materialer og ikke særlig meget tid.

Du skal bruge:


  • Et par stilletter
  • Glimmer
  • Decopagelak (eller almindelig gennemsigtig lim)
  • Pensel


Først valgte jeg hvilken farve glimmer jeg ville have til hvilke sko, tjekkede at jeg havde nok, og hældte jeg det op i en lille bøtte. 


Så malede jeg decopache-lak på det valgte område (dette tilfælde hælen. Man kunne også sagtensgøre det på snuden af skoen)



Og til sidst dryssede jeg glimmer på med en lille bred pensel, duppede det let så det sad fast og taadaaa - det færdige resultat:







Jeg lavede også mine hvide stilletter med sneglimmer  på hælen (jeg havde desværre ikke mere sølv). Det ses dog ikke så godt på billederne, men det ser pivgodt ud i virkeligheden








Ingen kommentarer:

Send en kommentar