torsdag den 5. oktober 2017

THE GIRL WITH THE GOLDEN DRESS

[Dette blogpost er sponsoreret af gellak.dk]



Som inkarneret genbrugsshopper og loppemarkedsentusiast kan jeg i den grad skrive under på, at der ind imellem kan være langt mellem de gode fund. Man skal grave sig igennem utroligt meget skrammel, for nu bare at sige det som det er, og til tider kan det være lidt frustrerende at være en genbrugsjæger der ikke stiller sig tilfreds med en Vero Moda kjole fra den nyeste AW 2017 kollektion. Til gengæld er lykken dobbelt så stor når man finder kjolEN efter at have gravet sig gennem utallige lag af uformelige elastiske og syntetiske 80'er modeller. Denne situation udspillede sig for mig, så sent som i sidste måned, hvor jeg var så heldig at fange den smukkeste guldkjole i Wasteland som er en sand Bond babe værdig - og jeg er ovenud lykkelig!




Den gulvlange kjole er udsmykket med det fineste perlebroderi ligeledes i guld, med en slids i den ene side og en fantastisk smuk ryg. Den sidder som støbt på mig, og trods at mit trænede øje bedømmer den til at være fra 90'erne - godt 40 år yngre end de fleste andre beklædningsgenstande i min garderobe - så er den nu gået hen og blevet kronjuvelen i min kjolesamling. 



Derfor skulle mit nyerhvervede fund naturligvis have nogle tilsvarende funklende og luksuriøse negle, hvortil at kombinationen af  gel neglelakkerne No. 5. Platinium og No. 22011 Chameleon fra gellak.dk var fuldstændig perfekt! Forskellen på gel neglelakker og almindelige neglelakker er at gel lakker hærder under en UV eller LED lampe, hvor en almindelig neglelak lufttørrer. Gel lakkerne kræver samtidig at man bruger en gel base coat og en gel top coat, men har den kæmpe fordel at de holder meget længere end almindelig neglelak -  i gennemsnit op til tre uger. Dog skal man være meget omhyggelig med ikke at få noget på huden, samt at påføre den i tynde lag, så det kan hærde ordentligt. 

Du kan se gellak.dks store udvalg af gellak farver her og alle deres forskellige startsæt her



Jeg er overordnet meget tilfreds med gel lakkerne fra gellak.dk. Det har en fin konsistens og de fleste af gel lakkerne kræver ikke mere end 2 lag farve for at dække - det samme som de fleste almindelige neglelakker. Lakkernes farve er lakeret på flakonens låg, hvilket fungerer super godt og er tro mod farven når den komme på neglen. Den eneste finger jeg har at sætte på det er penslens form. Jeg har altid været utroligt glad for penslerne på bl.a.  L'oreal og Depend 7 Day lakkerne, der er buede, hvilket gør det meget nemmere at påføre lakken i en fin rund bue så tæt på neglebåndet som muligt. Gel neglelakkerne fra gellak.dk er skåret lige, hvilket gør det sværere at komme helt tæt på neglebåndet. Dette er selvfølgelig både en smags- og tilvænningssag. Udover dette er jeg meget positivt overrasket over gellak.dk - leveringen var tilmed utrolig hurtig!


Hvis du sidder og tænker at du godt kunne tænke at kaste dig ud i gel neglelak, så kan du lige nu få 25% rabat på din første ordre på gellak.dk, ved blot at indtaste koden DJ25 ved kassen. Der er ikke nogen mindste bestilling og koden gælder for alt på deres hjemmeside. Du kan også se meget mere til deres produkter på deres instagram og deres facebook

I mellemtiden vil jeg nyde en martini (shaken, not stirred) i min guldkjole med mine funklende guldnegle til, mens jeg venter på at James Bond kommer forbi og henter mig i sin Aston Martin. Ikke nogen helt dårlig tanke! 



2 kommentarer:

  1. Jeg tænker Marilyn synger fødselsdagssang for præsidenten. Den kjole er helt fantastisk. :)

    SvarSlet