lørdag den 31. december 2016

2016 IN REVIEW

2016 er så småt ved at gå på held, nytårsaften er lige rundt om hjørnet og et nyt år er på vej. Jeg glæder mig til at se hvad det nye år bringer, men inden da vil jeg vende blikket tilbage på året der gik - et år med mange fantastiske oplevelser, som jeg ikke i min vildeste fantasi havde forestillet mig skulle ske. Så alle I skønne læsere - tag med mig en tur ned af memory lane. 


Vintagemesse

I marts afholdtes danmarks første vintagemesse, København Vintage i Absalons lokaler. Jeg skulle selvfølgelig med, og iførte mig min skønne hvide 50'er kjole med orange blomster. Det var et fantastisk arrangement, fyldt med skønne, gamle kjoler og godt selskab, hvor jeg kom hjem med den skønneste lyseblå 50'er kjole med hvide blomster, Og så har jeg selvfølgelig meldt mig som frivillig til næste års arrangement i Vega.






Modeshow på Nationalmuséet

Jeg har i et stykke tid været model til diverse historiske arrangementer, men i marts 2016 var det ekstra stort - det foregik nemlig på Nationalmuséet til deres 1940'er aften. Det var en skøn oplevelser, hvor jeg fik æren af at fremvise det smukkeste aftensæt broderet med perler, samt en yndig natkjole. 




Historiske Dage

Endnu et historisk arrangement som i 2016 stod højt på min liste var Historiske Dage i Øksnehallen, hvor jeg bl.a. skulle spille feltmadras, fremvise 50'er undertøj og være rødstrømpe. En god pose blandede bolsjer må man sige! 







Miss Pinup Danmark

Jeg deltog for andet år i træk om at blive Miss Pin Up Danmark, med et billede af mig i min Harlequinkjole fra Pin Up Girl der ligger på sofaen og snakker i min røde Cobra telefon. Jeg nåede så langt som til semifinalen, men måtte desværre se mig slået af fem andre skønne damer. Jeg tog faktisk til Odense og overværede live finalen, sammen med en masse andre vintagentusiaster og havde en fantastisk dag! 







Depend Presseevent

2016 bød også på forskellige blogger events - bl.a. med Depend Cosmetic, da de udgav deres nye øjenbrynsserie. Det var et hyggeligt arrangement, hvor jeg fik lejligheden til at gense de dejlige lakdamer, og møde en masse nye mennesker - samt mulighed for at bære min skønne 60'er wiggle dress. 




Røde Kors STIL

En af de absolut største, og mest betydningsfulde ting der er sket for mig i 2016, var da jeg blev en af årets udvalgte Røde Kors Genbrug ambassadører. Jeg har altid gået i genbrug, og synes i høj grad at vores "brug-og-smid-væk" kultur har taget overhånd. Derfor var jeg utroligt stolt, da jeg i maj fik en mail hvor jeg blev inviteret til at fotoshoot med Røde Kors til deres magasin STIL. Magasinet udkom i november i år, og kan fås gratis i alle Røde Kors butikker. Billederne fra fotoshootet kan ses her. 





ELLE
Og lige som at jeg troede at det ikke kunne blive større, end et fotoshoot med Røde Kors, så blev det det. Mit interview blev nemlig udvalgt til at komme med i magasinet ELLE, som en del af deres støtte til Røde Kors - og så hoppede jeg ellers op og ned da jeg så mit billede, fylde en hel side i ELLE!




Metroxpress

Da året så smår var ved at gå på held, modtog jeg en mail fra Metroxpress. De havde set mine negle på instagram, og ville høre om jeg var intereserret i at komme ind og lave en neglevideo med dem. Det takkede jeg ja til, og resultatet blev denne lille video med disse søde halloween negle, samt en artikel!




Alt dette kan dog ikke måle sig med det sug jeg fik i maven for en måneds tid siden, da jeg loggede ind på min instagram, og så at burlesque dronningen og mit store idol, Dita Von Teese, havde liket mit billede. Jeg er stor fan af Dita og hun er en af mine største inspirationskilder, så naturligt nok fik jeg lidt åndedrætsbesvær da jeg så hendes navn poppe op på mit feed. Fangirling much!




Når jeg sidder og kigger tilbage på alle disse skønne oplevelser, føler jeg mig helt utrolig heldig at jeg har fået mange nye og spændende muligheder. Med alt det fantastiske og uforudsigelige ting der er sket for mig i 2016, tør jeg næsten ikke gisne om, hvad 2017 bringer, men én ting er sikkert: Det bliver et stort år for mig! D. 6. februar tager jeg 6 uger til Filippinerne i praktik, og til juli bliver jeg færdiguddannet som ergoterapeut - og et nyt kapitel i mit liv starter! 

Tilbage er der blot at sige: Rigtig godt nytår til alle jer skønne læsere! I er fantastiske, og uden jer, ville alle disse skønne oplevelser aldrig være blevet til - så et kæmpe tak til jer, og jeg håber vi ses i det nye år! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar