lørdag den 19. november 2016

PRÆMIERE: FANTASTIC BEASTS


Torsdag fik jeg et tilbud jeg ikke kunne modstå: Kom og vær aktør iført 1920'er tøj til præmieren på Fantastiske Skabninger Og Hvor De Findes, og se filmen gratis. Jeg er forelsket i 20'erne. Og jeg er fuldstændig hovedkulds forelsket i J.K. Rowlings troldmandsunivers. De to ting kombineret giver mig en helt estatisk lykke jeg ikke kan forklare, og jeg sagde ja med det samme! 

Sammen med de andre aktører, der både har en passion for Harry Potter OG historisk tøj, troppede vi op i gennemført 20'er tøj, for at underholde folk der skulle ind og se den nye troldmandsfilm. 



Kjolen er købt på ebay, til den sølle sum af 200 kr, inkl. matchende hårbond. Den er i en meget lækker kvalitet, og kan uden tvivl anbefales hvis man er på jagt efter en skøn 1920'er festkjole til fornuftige penge. Den kan findes lige her. 


Jeg eeeelsker 1920'ernes hæftige make-up - læberne, de lange øjenvipper, og de dramatiske, mørke farve! For slet ikke at snakke om tøjet, fyldt med glimmer, pallietter og tunge, smukke perler. Så dramatisk! 

Filmen var helt fantastisk, og jeg blev mindet om hvor meget jeg har savnet Rowlings magiske univers - alt er så gennemført, hænger sammen og giver mening, og effekterne er ude af denne verden! Man savnede, utroligt nok, slet ikke Hogwarts, skoleuniformerne og den berømte trio - Man havde mere end rigeligt i hovedpersonen Newt Scamander, spillet fantastisk af Eddie Redmayne. 


Jeg overvejer i øjeblikket meget at lave en youtubevideo med en guide til 1920'er make-up som f.eks. denne jeg lavede i torsdag. Ville det være noget der var stemning for? Efterlad gerne en kommentar herunder, eller på min facebook Dittepip og instagram @dittepip




1 kommentar:

  1. ej hvor er det altså bare en flot kjole! og sikke et dejlig tilbud du fik!! :)

    SvarSlet