mandag den 14. november 2016

BIRTHDAY WISHES

Kjole: King Louie // Sko: Genbrug
I torsdags var jeg så heldig at kunne fejre min 23-års fødselsdag. Jeg synes at det er meget mærkelig at tænke på at jeg allerede er 23. Jeg kan huske da jeg startede på mit studie, og regnede mig frem til at jeg ville være færdiguddannet som 23-årig, hvilket på daværende tidspunkt føltes meget langt væk - og lige pludselig sker det! Men jeg er taknemmelig og glad, for det er privilegium at kunne tælle endnu et år til samlingen. Og så er 23 jo ingen alder!

Selve dagen blev fejret med min kæreste, som efter 5 år kender mig ret godt, hvilket bestemt også kunne ses på hans gave til mig. Han havde nemlig helt selv udvalgt den smukkeste King Louie kjole til mig i bordeaux og sort, med det skønneste 1940'er snit og knapper foran. Den er simpelthen så smuk, og uden tvivl en af de bedste gaver jeg har fået - specielt taget i betragtning at min ønskeseddel er umådelig kedelig. 




Så da vi skulle ud her i lørdags, kunne jeg ikke vente med at lufte den, og den fik tilmed matchende negle. Basen er Depends 02 nr. 495 som passer perfekt i farven til kjolen, stampet med et sort rose mønster. 




Jeg glæder mig til at se hvad mit 23-årige liv bringer mig - og hvor galt kan det gå når man er well dressed?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar