onsdag den 12. oktober 2016

WHEN IN DOUBT WEAR RED

Kjole: Vintage // Sko: VRS// Clutch: Genrbug //Øreringe: H&M // Broche: Hjemmelavet
Jeg har længe søgt efter en rigtig postkasse rød kjole, da jeg "kun" ejer en enkelt kjole i farven. Derfor var det et fantastisk held uden lige da jeg faldt over VintageVixenOfLondon på etsy der solgte kjoler fra start 60'erne lige i min størrelse, og til meget studievenlige priser - og deriblandt en knaldrød pencilkjole med det smukkeste blondemønster. Jeg købte i alt fire kjoler af hende og fik endda mængderabat, hvilket var skønt! 

Halvdelen af glæden ved at købe gamle kjoler over nettet, er at modtage pakken, åbne den og prøve tingene på. Selvom jeg kender mine egne mål, og altid spørger sælger efter kjolens præcise mål, for at sikre at størrelsen passer, så er der jo altid en vis risiko. Denne var heldigvis som støbt til mig, og den giver samtidig de skønneske Marilynformer når man har den på! 







Og så var min nye hjemmelavede læbestiftbroche jo perfekt til! 


Neglene dertil blev røde, med underspillede blonder, præcis som kjolen. De blev måske en tand FOR  underspillede, for blonderne var stort set umulige at fange ordentligt på et billede, men jeg kan fortælle jer at de er så lækre IRL!





Jeg tilbragte desuden dagen i dag i selskab med en fælles genbrugsentusiast, hvor vi osede genbrugsbutikker, og her fandt jeg en skøn falsk kaninpels. Den er perfekt til min grønne vinterfrakke, og jeg føler mig som den største diva når jeg har den på, så lur mig om ikke den snart kommer på bloggen? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar