torsdag den 10. august 2017

WATERMELON WONDER


For et par måneder siden fandt min mormor den skønneste nederdel med vandmelonsprint på et loppemarked, og tænkte straks på mig (gad vide hvorfor?) og hun købte den med til mig. Desværre var den for stor i livet til mig, og midt i mit daværende eksamensræs glemte jeg alt om at få lagt den ind. Forleden dag faldt jeg over den, og fik endelig taget mig sammen til at få rykket hægterne ind. Nu sidder den perfekt, og nu er jeg egentlig bare lidt ærgelig over at jeg ikke fik gjort det noget før, for det er den perfekte sommernederdel! Til gengæld har jeg tænkt mig at udnytte den sidste rest af sommer vi har tilbage og få nederdelen brugt så meget som overhovedet muligt. 





Selvfølgelig kunne jeg ikke lade være med a blive inspireret af det fine vandmelonsprint, og der kom de sødeste sommernegle ud af det. Jeg har brugt neglelakkerne Treehouse Haven, Delicate Hibiscus og Pink Mania fra Depends 7 Day serie i en ombre hvor jeg efterfølgende med en tandstik har prikket må vandmelonskerner på. Så søde og sommerlige!



Følg gerne med på min instagram @dittepip, hvor der er meget mere inspiration at finde!







1 kommentar:

  1. Den er virkelig skøn, den nederdel! Og blusen er også fin. Jeg er SÅ glad for at have fundet din blog, for jeg er også vintage-fan og elsker neglelak. Rigtig go' dag. :)

    SvarSlet