mandag den 10. juli 2017

VINTAGE GARDEN PARTY I TIVOLI

Foto: Bo Herbst
Søndag havde Tivoli, i anledning af Copenhagen Jazz Festival, inviteret til en skovtur af en anden kalibre - nemlig et ægte vintage garden party i havens skønne omgivelser. Naturligvis iførte jeg mig derfor mit bedste søndagstøj for deltage i denne skønne festivitas midt i København. Kjolen er fra 1950'erne og er efter min bedømmelse en hjemmesyet en af slagsen. 



Der er noget helt specielt ved at være klædt på fra inderst til yderst, med hofteholdere og strømper med søm. 


De første par timer vendtes der lakplader på grammofonen, men hen på eftermiddagen spillede Tivolis eget orkester op til svingdans på den store scene. Jeg havde slået mig sammen med min vintage veninde Jo, der havde lavet de lækreste sandwiches og kager til os, og i selskab med alle de andre vintageentusiaster fra Copenhagen Tweed Ride nød vi skøn musik, mad og champagne i søndagssolen. 



Foto: Bo Herbst

Foto: Lillian Thode

Foto: Bo Herbst

Foto: Bo Herbst

Næste weekend står den igen på vintage garden party, da vi rejser til London for at deltage i Chap Olympiad - noget jeg har set frem til i mange måneder! Så hold øje med bloggen, for mon ikke der bliver postet et billede eller to fra det britiske! 

1 kommentar:

  1. Ville ønske jeg havde været der, men jeg vidste det desværre ikke. SÅ fin kjole. :)

    SvarSlet